Publikationen

Zeitschriftenartikel / Buchbeiträge

Hasko, S., Groth, K., Bruder, J., Bartling, J., & Schulte-Körne, G. (2014). What does the brain of children with developmental dyslexia tell us about reading improvement? ERP evidence from an intervention study. Frontiers in Human Neuroscience, 8. http://doi.org/10.3389/fnhum.2014.00441

Groth, K., Hasko, S., Bruder, J., Kunze, S., & Schulte-Körne, G. (2013). Interventionseffekte bei Lese-Rechtschreibstörung: Evaluation von zwei Förder-konzepten unter besonderer Betrachtung methodischer Aspekte. Lernen und Lernstörungen 2, 161-175.

Hasko, S., Groth, K., Bruder, J., Bartling, J., & Schulte-Körne (2013). The time course of reading processes in children with and without dyslexia: an ERP study. Frontiers in Human Neuroscience, 7:570. doi: 10.3389/fnhum.2013.00570.